sexta-feira, 20 de junho de 2014

Але престол Бога. ЙОСИП ЕГИПТА. Справжня любов. Хто б не переміг BEAST

Але престол Бога. ЙОСИП ЕГИПТА. Справжня любов. Хто б не переміг BEAST

ЯК престолу Божого

По цьому я поглянув, і ось, не тільки на небесах відкритих дверей, як перший голос, що я чув його, як сурму кажучи зі мною, говорячи: Прийдіть сюди, і я покажу тобі, що має статися після цього.
І зараз я був у дусі, і ось, престол стояв на небі, і один сидів на троні;
І якщо ви думаєте, що ця установка схожа на яшми і сердоліку, і навколо престолу є веселка як смарагд за зовнішнім виглядом.
А навколо престолу двадцять чотири престоли, а сидить на них двадцять чотири старці в білому одязі на головах є золоті вінці.
Від престолу виходили блискавки, і гуркіт і громи, і перед престолом горять сім палаючими факелами, які є сім духів Божих.
Перед престолом море скляне, до кришталю подібне, а також у серед престолу й навколо престолу четверо тварин, повні очей спереду і ззаду.
І перша тварина подібна до лева, і друге подібна до теляти, а третя тварина мала лице, як людина, а четверта тварина подібна до орла, коли ви летите.
І чотири тварини, кожен з яких має по шість крил відповідно, повна очей навколо і всередині; не мати спокою ні вдень, ні вночі, кажучи: Свят, Свят, Свят Господь Бог Вседержитель, що Він був, хто є і хто повинен прийти.
Всякий раз, коли ті тварини складають славу, честь і подяку Тому, Хто сидить на престолі й живе віки віків,
У двадцять чотири старці падають перед сидить на престолі і поклоняються живе віки вічні, і складають вінці свої перед престолом, говорячи:
Ви гідні, Господь наш і Бог, прийняти славу і честь і силу, бо все Ти створив, і з волі Твоєї існує та створене.

Те, що вірно ЛЮБОВ

І я покажу вам ще більш відмінний спосіб.
Якщо я говорю мовами людськими й ангельськими, а любові не маю, я як мідь та дзвінка, або як дзвінкий бубон.
І хоча у мене є дар пророцтва, і знаю всі таємниці і маю всяке пізнання; хоча я всю віру, так як і гори переставляти, та любові не маю, то я ніщо.
І хоча я дарувати всі мої товари, щоб нагодувати бідних, і до цих пір віддам своє тіло на спалення, та любові не маю, я нічого не виграє.
Любов довготерпить, любов милосердствує, не заздрить, НЕ UFANA, не гордиться,
НЕ поводиться нечемно, не шукає свої інтереси, чи похвалитися не, не мислить зла;
Чи не радіє з неправди, але ВІТАЄ ПРАВДУ;
Усі страждання, вірить у все, сподівається всього, усе терпить.
Любов ніколи не перестає; Але там, де є пророцтва, вони перестануть; Чи бути мови, вони повинні припинити; чи є знання, це пройде;
Ми знаємо, в частині, і ми пророкували частини.
Проте, коли те, що абсолютно так, що в частині має бути покінчено.
Коли я був дитиною, я говорив як дитина, я зрозумів, як дитина, я думав, як дитина; коли я став людиною, я зробив саме те, хлопчик.
Тепер ми бачимо в дзеркалі тьмяно, тоді ж лицем до лиця; Тепер розумію частинно, то буду знати, як я пізнаний.
Тепер, отже, залишаються віра, надія і любов, ці три: але любов з них більше ЛЮБОВ.

Сон Йосипа

Бачив Йосип сон, і розповів його братам своїм; і вони зненавиділи його ще більше.
Тому сказав їм: Я благаю вас, вислухайте сон, який я мав: Atávamos снопи серед поля, і ось мій сніп встав і став прямо; і ваші снопи оточили його і вклонилися моєму.
Тоді брати Його сказали йому: царювати дійсно про нас? Як щодо того, дійсно правити? І з набагато більше ненавидів його, тому що його мрії і його словам.
Якби ще сон інший, і сказав своїм братам, кажучи: я мріяв також, що сонце, місяць та одинадцять зір вклоняються мені.

Йосип тлумачить сни фараона

Два повних років фараон був сон. Здавалося, що він знайти себе стоять поруч з Нілом.
Річка піднялася сім вигляду й ситого тіла корів, і вони паслися в траві болотної.
Після того як вони пішли вгору по річці сім інших корів, потворний вигляд, і худий; і зупинився на першому, на набережній.
Потворні і тонкі корови з'їв сім гладкий і жиру. Фараон прокинувся.
Створення сон мріяв знову: На одному стрижні вийшов сім повних вуха і добре.
І після того як вони народилися сім Зів'яле вуха, пересохлі східним вітром.
У зів'ялі вуха пожирала сім колосків здорових та повних. Прокинувся фараон, поза цього сон.
Вранці, якщо він знайшов її порушене свідомість, він послав усіх ворожбитів Єгипту та всіх його мудреців, і сказав їм сон; але не було нікого, хто б їх інтерпретувати.
І сказав фараон головного дворецького: Я пам'ятаю мої образи сьогодні.
Фараон розгнівався на своїх рабів і поставив мене під варту дому начальника царської, я і головний пекар,
У нас була мрія в ту ж ніч, він і я: ми мріємо, і кожен сон з власним змістом.
Він був з нами був єврейський юнак, раб начальника царської ми сказали йому, наші мрії, і він витлумачив їм, кожному по його мрії.
І, як відгадав нам, так це сталося: я був відновлений в мій офіс, інший був повішений.
І послав фараон, і покликав Йосипа, і поспішно вивели з в'язниці; він поголився, переодягнувся і пішов, щоб показати себе фараону.
Він сказав: у мене була мрія, і ніхто не може інтерпретувати. Я чув, хоча, про вас, що, коли ви чуєте сон можна інтерпретувати.
Він сказав йому: це не моє; але Бог дасть фараонові сприятливий відповідь....
Йосип відповів йому: Сон фараонів тільки один; Бог показав фараонові, що він збирається зробити.
Семеро корів добрих то сім років; сім колосків добрих сім років: сон один.
Сім худих і бридких корів, які прийшли після першого, буде сім років і сім колосків, зів'ялі і Опалення східним вітром, це сім років голоду.
Це слово, як я вже сказав фараонові: Що Бог явив фараону, що він збирається зробити.
Ось приходять сім літ, великий достаток у всім краї єгипетськім.
Супроводжуватиметься сім років голоду, і все той достаток забудеться в єгипетській землі, і голод винищить край;
Він не буде пам'ятати багато на землі, у зв'язку з голоду, який потім, бо він буде дуже тяжкий.
Сон фараонів був лукавих, що ця постановлена ​​від Бога, і Бог незабаром виконає її....
Фараон сказав своїм офіцерам: Чи можемо ми знайти, можливо, людина, як це, в здійсненні якої є Дух Божий?
Так як Бог показав вам все це, немає жодного такого розумного й мудрого, як ти: І сказав фараон Йосипові.
Administrarás мій будинок, і словом Твоїм підкорятися всі мої люди: тільки престолом я буду більше тебе.
І сказав фараон Йосипові: Дивись, я роблю вам владу над усією землею Єгипетською.
Фараон взяв перстень з руки і поклав його на Йосипа боку, віри ви носити одяг з віссону, і покласти його шию золоте намисто.

ХРИСТОС ПЕРЕМОЖЕЦЬ звір і лжепророк

Я бачив небо, і ось білий кінь. І сидить на ньому називається Вірний і Правдивий, і Він справедливо судить і війни.
Його очі як полум'я вогненне; на голові Його багато крон; мав написане, що ніхто не знає, але він сам.
Є зодягнений в одяг, обагрену кров'ю, і ім'я Його називають Слово Боже.
І з уст виходив гострий меч, щоб ним бити народи; і він буде пасти їх залізним жезлом, і особисто топтати чавило вина лютого гніву Бога Вседержителя.
Він має на одязі і на стегні Його написано ім'я: царі царів і Господь пануючих.
Потім я побачив ангела, що стояв на сонці, і він гучним голосом, кажучи до всіх птахів, що летів серед неба: зберіться разом для великого Божу вечерю,
Щоб їли тіла царів, трупи капітанів, і тіла сильних, і тіла коней і їх вершників, і тіла всіх вільних і рабів, і малих, і великих.
І побачив я звіра і земних царів, і війська їхні, зібрані, щоб воювати з Тим, Хто сидить на коні, та з військом Його.
Але звір був схоплений і з нею неправдивий пророк, чудеса в його присутності, він обдурив їх, що отримав знамено звірини, а їх поклонився був образові. Вони обидва живі кинуті в озеро вогняне, що горить сіркою.
Решта були вбиті мечем, що виходить з уст Того, Хто сидить на коні. І всі птахи наїлися їх трупами.



Бо так полюбив Бог світ, що віддав Сина Свого Єдинородного, щоб всякий віруючий в Нього, не загинув, але мав життя вічне.
Бо Бог не послав Свого Сина на світ, щоб Він світ, але щоб світ спасся через Нього.
Віруючий в Нього не судиться, Віруючий вже засуджений, що не повірив в Ім'я Однородженого Сина Божого.
Це засудження, що світло на світ прибуло, але люди ж темряву більш полюбили, як світло; бо були їхні вчинки.
Бо кожен, хто робить лихе, ненавидить світло і не йде до світла, щоб не бути дорікав його твори.
Хто робить правду, йде до світла, так що його вчинки можуть бути явлена, що в Бозі вони.

Nenhum comentário:

Postar um comentário