terça-feira, 17 de junho de 2014

Жанчына ў ложку і яе двума асобамі

Жанчына ў ложку і яе двума асобамі
Пры хадзе ў бальніцы, аднойчы раніцай у 2009 годзе, было некалькі кодлай ў шпіталь. Лежачы жанчына прыцягнула маю ўвагу, гэта была мая малодшая сястра. Я бачыў яго ў першую чаргу на правай баку, і там быў мой irmã.Ao набліжаецца да мяне яшчэ больш, я прадставіў левую шчаку. Левая бок быў яшчэ адна жанчына. Я быў заінтрыгаваны. Я абышоў вакол насілак і зноў візуалізуецца профілю злева, была мая сястра. Карацей кажучы, жанчына, два розныя асобы.

Два Пітбуль лізаць рукі

Аднойчы ноччу я прагуляліся па горадзе, я адчуў прыліў і атрымаў двор чужым доме, адчыніў дзверы і ўвайшоў, пайшоў на задні двор, міма баку дома, быў басейн, і дзве жанчыны, цвярозым. Некалькі колаў вакол басейна, павольна, і не заўважыў маёй прысутнасці, як быццам я не існаваў. Выйшаўшы праз некаторы час, прыйшоў да мяне два Пітбуль. Якое было маё здзіўленне, і ні адзін з іх не напаў на мяне, прабурчаў або зрабіў любы шум, проста лізалі кожнага сваё правую руку, іншы левую руку. І я не з'ехаў ціха, не брэх жывёл.

Адкрыцьцё Божай любові да духоўнай вазе паведамленні ў царкве
"Таму што я люблю цябе"

Сонечны шлях цемры - Месяц у 40 разоў вышэй
 "Калі прапаведнік камяні загалосяць».
"Ісус сказаў: Я ёсьць шлях і ісціна і жыццё;. Ніхто не прыходзіць да Айца, як толькі праз Мяне".

Супадальных вопыт Вар'ят - Вар'ят, які вы думалі?
Будучы псіхіятрычная бальніца, папрасілі некаторы ICD10, што яны калісьці думалі, што яны былі. Першы retrocou, і сказаў: "Я думаў, што гэта быў Ісус Хрыстос, і я збіраўся памерці на крыжы."; другая, павярніце "Я таксама думаў, што гэта быў Ісус, і збіраліся забіць мяне, укрыжуй мяне."; трэці, у сваю чаргу, сказаў: "У ранніх сімптомаў я думаў, што гэта быў Ісус Хрыстос, які б крыжаваць мяне, я жыў у падполле пад кустамі, каб яны знайшлі мяне, а не рабіць гэта са мной." Дэталь, што ўсе думалі, што яны былі Ісус Хрыстос, ніхто не сказаў Махамед, Буда, Чыка Ксавэрыя, і г.д..
 "Не з розуму памыляцца шлях"


Уяўная галаграма - сэрцабіцце і павялічаны твар

01.01.2009 - У дзень, калі ўся сусвет пераехаў і неба было падзелена на дзве часткі - зоркі спінінг ў надзвычайнай хуткасцю.
Шпацыр па раніцах, Новы год, пачуццё адзіноты і драбніцы, я ўспомніў Бога. І ён спытаў, чаму я буду праводзіць яшчэ адзін Новы год у адзіноце, засмучэнне у той раніца. Я задумаўся і працягваў ісці, цікава, не быць справядлівым для мяне быць у адзіноце так доўга, і, у прыватнасці, у той жа дзень, у якім вялікая частка свету святкуе са сваімі сем'ямі. Калі, праз некалькі хвілін, я наткнуўся на цёмнай вуліцы, я стаў назіраць нябёсы, працу Божага тварэння, і, улічваючы цемра месцы, гэта ясна відаць зорнае навала і іншыя статычныя зоркі на нябеснай сховішча. Раптам зоркі пачалі, усё, павольна паварочваючыся, палову па гадзіннікавай стрэлцы, а палова супраць гадзінны стрэлкі, як быццам падзяляючы ў паўнеба. Хуткасць павялічваецца, і працягваў круціцца, пакуль дзесьці круціліся вельмі высокіх хуткасцях, і ўсё. У адным Заходнім, значна больш, чым іншыя ў вочы і на ўсходзе вялікі, чырвоны, хоць і менш, чым белай зоркай з'явіўся вялікі, белая зорка з'явілася. Абодва ў парабалічнага руху аднаго супраць іншага, перасёк неба ў мэтах задавальнення вяршыню парабалы. Так што аб'ядналіся і сталі проста вялікі белая зорка на вяршыні парабалы.
У чым сэнс?
"Я і Айцец адно".

Снежні 2008 года - Дзе Усемагутны Старога Запавету?
Ішла на світанку снежня 2008 года ў горадзе Порту-Велью, Бразілія, у раптоўнага гневу, нянавісці да жыцця, у зямлі крывадушнасці, адсутнасці кахання. У нечакана усклікнуў цёмную алею, цёмны ноччу, бязмесячнай, або запаленую лямпу на пасады. Плакала: "Я хачу памерці Дзе Бог у гэтым свеце Што ёсць ісціна на гэтай зямлі так шмат рэлігій, які з'яўляецца сапраўднай рэлігіяй Дзе Усемагутны, Стары Запавет, таму што свет кажа пра каханне, але толькі калі!?? см. крывадушнасць я хачу памерці ". Душа была адкрыта, мэта прымянення смерці быў шчыры. Лічылася, памерці ад рукі Бога жывога, як у старажытныя часы. Ніякіх думак або разглядае самагубства. Патрабуюцца адказ ад Бога: як бы кажучы: Божа, калі ты ёсць, пакажыце гэта. Прайшло дзве хвіліны. Тым не менш ўзыходжанне на праспект, калі падышоў выгіб, сутыкнуўшыся з атыповай сцэне, супакоіўшы: Адказ: Месяц ўзышла на зямлі (не было ні месяца ў тую ноч) і паказаў каля сарака разоў вышэй, чым звычайнай Месяца мы бачым кожную ноч, пр-т быў цалкам асветлены, на сваім шляху, інтэнсіўны яснасць. Падбародак аселі на сцэну. Быў адказ. Выклік Богу, ён паказвае сваю сілу.
Гэтак жа, як зорка пераехала ў нараджэнні Ісуса, як Ісус Наваў спыніў сонца, месяц і пераехаў.
Але некаторыя кажуць: "Там, дзе ёсць прапаведнік, то камяні загалосяць."
Розныя рэлігійныя чулі гісторыю, але не ведаў, каб разгадаць таямніцу.
Амаль два гады прайшло.
Пры чытанні урывак са Святога Пісання, там гэта было: "Ісус сказаў: Я ёсьць шлях, праўда і жыццё».

Паведамленне белая зорка і чырвоны
"Я і Айцец адно".

Медыцынская даведка: D, што рухаецца зоркі з сілай сваёй думкі.
"Дурні блытаць мудры».

Сувязь праз вачэй і лба

Качка ў рэнтгенаўскім

Чырвоны цмок, стрэлка ў цэнтры і двума шыпамі мячамі назад

Гэтыя 20 зорак у напрамку на паўднёва-захад

Цела паварочваецца на 180 градусаў ў царкве


Упаў, як картачны домік у царкве. Гнеў прапаведніка.


Сігналізацыя
зялёны і белы
зялёны і чырвоны
ружовы і зялёны
бэзавы
срэбра і чырвоны
Сіні празрыстасць

Судовы працэс над балдахінам агнёў: чорны, чырвоны і белы


Паводкі ў Бразіліі ў 2008/2009


У Універсал: "Глядзіце, што вы робіце." І ўказаў на цёмныя і шчыльныя аблокі на гарызонце.

На троне Хрыста - Велічы Ісуса Хрыста

"Таму, хто пераадольвае дам сесьці са Мною на троне Маім, як і Я перамог і сеў з Айцом Маім на троне Ягоным."
Год 2009; размяшчэнне: бальніца; голас сказаў мне: "Не бойся, я з табой.». Велізарны боль, як калі б два шыпамі мячы, зверху ўніз, і нешта як страла, якая праходзіць праз сэрца павольна ўверх, і што, як цмок лунаў над галавой да свайго хваста, які падоўжаны да Вышыня лёгкіх. Велізарны прыгнёту, барацьба беспрэцэдэнтным. Неабходна, каб трымаць мяне рухам, каб не пацярпець паразу немінучай смерці. Ён быў са мной, але выйграў. Найвялікшая сіла клапаціўся аб маім целе, і перамога была павольна набліжаецца спакой. Гэтая сіла была велізарнай, вы адчуваеце, як быццам ён важыў каля 500 фунтаў, і адчувае, як сядзіць на троне. Гэта як спецыяльнага органа, нешта неапісальнае.


Бачання на падлозе, рыба, Сабакі, калясьніцы, коней, змей


Вораг напаў правую руку і, як высахлай рукой
Гэта была ноч у лютым 2013 года, яшчэ дома, калі я быў папярэднічаць папярэджанне ад Бога духоўнага прышэсця, што выяўлялася ў яго руках, як трон. Быў папярэджанне духоўнай барацьбы.
     Як ноч пашыраны, прыліў, дзіўная і коэрцитивная сіла авалодала маёй правай руцэ. Мая рука не быў падобны на сухую руку, ніякага руху з рукой. Па моцна я стараўся, каб вывесці сябе з гэтага нетыповага і суперніка.
      Ён быў сабака.
     Жадаючы дамінаваць мне, колькі правілы па зямлі, ён, бацька акультных навук.
    Рашэнне было слова Ісус. Аднак, ведаючы, што ён не мог стаяць слова, выкарыстаў яе супроць яго, каб прымусіць вас desapoderasse правую руку.
      Адзін праход кажа:
Ня R
І не
Ня S
Я не
Ня S
Не Т
Я не

Ня
Ня

Няма D
Я не
Ня
Ня B
Ня

І не

І не
Няма L
І не

Няма F
Ня U
Ня G
Я не
Ня R
Ня

Няма D
І не

Ня V
Няма O
Ня S


      Праз некалькі імгненняў ён быў таму не падтрымлівае Слова, а не імя Ісуса.

Як арол


Малюнкі ў каляровы сцяне


Тры гарматы паказаў на яго галаву - авіябаза


І сказаў: «Я вам заўтра."



Чатыры галубы на Месяцы

Лістапада 2008: Пасля доўгага сесіі ў Яна Паўла II бальніцы, з спробамі знайсці святло, які быў згублены з Palios чырвоны, белы і чорны, і няўдача ў праекце, было рэгуляванне фазы, якая доўжылася некалькі дзён, з рознымі прыкметамі гармоніі з Творцам, з прыкметамі канфліктаў паміж рознымі духамі. Пасля гэтага этапу, шлях рушыла ўслед Кампас продажаў, і яго першы кутняй, ня брукаваныя вуліцы.
Шмат хто на мяжы знак зямлі, дрэва з фарматам "чалавек-жывёла", з трыма рогамі і некаторымі скрыжаваннямі, як звер. Падлогавыя розныя іншыя сігналы. Кіравацца птушка і патрабуецца тлумачэнне. Я зусім не ведаю. У той час як неба стала шэрым і пачаў адкрываць, месяц пачаў фарміравацца ў паўмесяца; як мне не ўдалося інтэрпрэтаваць месяц і форма птушкі распаўся; Я паспрабаваў яшчэ раз, зноў месяц была сфарміравана, з трыма чорнымі і белымі птушкамі. Гэта было вельмі цвёрдая і цяжкая для мяне.
Сабака была ўнутры зямлі і сказаў мне пра неабходнасць крыжа. Людзі ў гэтым раёне былі пажывае дрэнна, альбо ваніты, як кішачнік. Адчай ахапіў таварышаў. Я было ціха.
У канцы месяца прыняў форму замкнёнага руку з трыма чорнымі каўпачкамі.
Я выйшаў і не зразумеў, як менавіта гэта здарылася, я палічыў за лепшае ісці да канца, што зліццё.
На наступны дзень была насычанай напад мух у горадзе, у некаторых месцах, забруджанай вады, многіх загінуўшых сабак, пажараў у некаторых дамах.


Кантроль Месяца левае вока і правае вока ад сонца


Зялёны і сонца




Сакрэт дзесяціны ў Пасланні да Габрэяў 7

Спачатку мы абмяркуем пра абавязак дзесяціны ці не.

Апошні дзесяціна, для габрэйскага народа, быў нават абавязкова, таму што гэта было звязана з некалькі праходаў, у тым ліку 3,8 мл. Гэта быў дзесяты з прадуктаў зямлі, т. е. з гародніны, бабовых, авечак і валоў. Мэта складалася ў тым, каб падтрымліваць храм, дзе жыў Усеўладны і сімвал паслушэнства сакрамэнту габрэйскага народа, праз сходаў да лявітаў. З дзесяціны былі зробленыя ахвярапрынашэння жывёл неабходна для прабачэння грахоў габрэяў.

Па гэтай дзень, і для жыхароў зямнога шара, пасля з'яўлення Ісуса Хрыста і яго смерць на крыжы, было істотнае змяненне. Пасля яго смерці завеса ў храме разарвалася, калі робіць падзел ўваходзіць стары запавет пад святарства Матузалем, і новы запавет ідэальнага святара і дасканалую ахвяру Ісуса Хрыста, даючы канец радка ахвярапрынашэнняў жывёлы.

Тым не менш, пад святарства Матузалем, як Габрэяў 7.2, Абрагам сабраў дзясятую частку з усяго, узятыя з ваенных трафеяў (забойства цароў).
Гбр 7,5 лявіты збіраць дзесяціну ад людзей. Ён таксама кажа ў Пасланні да Габрэяў 7,9, што Левій заплаціў дзесяціну ў асобе Абрагама (ад якога ён спусціўся, таму што яшчэ не нарадзіўся).
Іншае пытанне ў Пасланні да Габрэяў 07:11: Калі б дасканаласць у лявіцкае сьвятарства, таму што яны падымаюць новага святара? Бо, калі змяняецца сьвятарства ёсць і абавязкова ЗМЯНЕННЕ ЗАКОНА (Яўр. 07:12).

Гбр 7:13-14 Ісус Хрыстос, новы сьвятар з калена Юдавага (а не з племя Левія). Там ніколі не быў сьвятаром у племі Юды Ісус Хрыстос быў сфармаваны сьвятар навекі (Яўр. 07:17), як і сіла жыцця непарыўнай, не па законе запаведзі цялеснай.

Гбр 07:18 REVOKED вышэй згаданым Пастанова, з-за яго слабасці і inutilidade.E закон не дасканалай нічога.

Таму адменены лявіцкім закон, а не там сабраць дзясятую частку з вернікаў пасля смерці Ісуса Хрыста.













ДЭМАКРАТЫЯ ёсць паварот у Царства Божае?

Мы былі створаны з кіраўніком каардынацыі ўсёй дзейнасці арганізма. Мозг знаходзіцца ў галаве, ключ нервовай сістэмы, а таксама, і адтуль, уся дзейнасць цела кантралюецца.

І свет ужо даўно кіруе манархій, дзе кароль быў кіраўніком сістэмы, і, як правіла падпарадкоўваліся яго загадам па ўсім целе, а менавіта людзей. Заказы былі выдадзеныя ім, падабаецца нам гэта ці не, быў цэнтрам улады.




Якія агні ГІСТОРЫІ

Гэта толькі ўплыў ценявога ўрада планеты Зямля, дзе князем кіруе таемна ў акультных брацтваў, якія былі раскіданыя па ўсім свеце, падлучаных да уплывовых людзей, а таксама частка групы, ўсталёўвае кіруючыя прынцыпы сусьветнай ўлады.
Прадаць вобраз добра, але ў фонавым рэжыме, гэта сыны княстваў і паўнамоцтваў паветры, урад акультызму, магіі, які прысутнічае, так як гэта ведае пра існаванне чалавека на зямлі.
Азначае, што яны з'яўляюцца сімвалам філасофскага, навуковага і палітычнага прагрэсу ў свеце, дзе людзі выкарыстоўваюць у якасці асноватворнага за яго заяву, і падманваць, якія даюць ім у якасці новага гаспадара. не што іншае, як маніпуляваць людзьмі.
Перадаць ідэю, што ў іх ёсць Бог, але яны хаваюць на службе Божай ворага.

Ісус сказаў сваім вучням: "Давай, што далей князь свету гэтага. І я нічога не маю на гэта ".

Вельмі падманваць сябе, што Бог кіруе гэтую планету, не адпавядае рэчаіснасці. Планета кіруе князя цемры.


ЕЗУС хоча ад вас


Ісус сказаў: «Хто зьберагае слова Маё, і гэта слова не маё, гэта быў мой бацька, які даў мне, Я і Айцец прыйдзе і абіцель у яго."

І ён сказаў: "Любоў Бога вышэй за ўсё і блізкага твайго, як самога сябе."

І яшчэ: «Любіце Бога ўсімі сіламі тваімі, і ўсёю душою тваёю, усім сэрцам тваім, і ўсім разуменьнем тваім.

Але тое, што гэта слова вы павінны трымаць? Новы Запавет або Новы Запавет, які быў напісаны для ўсяго чалавецтва.

Што яшчэ: "Я прагнуў, вы напаілі Мяне. Я быў галодны, вы далі мне ежу. Быў голы, даў мне насіць. У вязніцы быў, ты мяне ў госці. Я быў хворы, вы былі да мяне ў госці. "Гэта адзін з спосабаў вы любіце Бога.

Nenhum comentário:

Postar um comentário